نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 1400-99

دانش آموزان عزیز دفترچه تیزهوشان استعداد درخشان 99-1400 منتشر شد. داوطلبینی که قصد تحصیل و شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند ابتدا باید دفترچه تیز هوشان را مطالعه نمایند.طبق اخرین اطلاعیه گفته میشود که آزمون ورودی تیزهوشان  ششم به هفتم و آزمون ورودی نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده و فقط پایه تحصیلی نهم به دهم آزمون خواهد داشت که شما عزیزان میتوانید از طریق سامانه   azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام و دانلود دفترچه ثبت نام مداری تیزهوشان کنید.

ادغام آزمون تیز هوشان و نمونه دولتی پایه نهم به دهم

با توجه به ادغام آزمون نمونه دولتی و آزمون تیز هوشان پایه نهم به دهم در سال گذشته، پیش بینی می شود که در سال آینده نیز این تغییرات پابرجا بماند. در واقع مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی از طریق برگزاری یک آرمون جامع و هماهنگ اقدام به پذیرش دانش آموز می نمایند و ثبت نام و برگزاری آزمون این دو مدرسه همزمان و از یک سایت مشترک، صورت می پذیرد. در واقع هدف از ادغام این دو آزمون کاهش استرس دانش آموزان می باشد تا به جای آنکه درگیر دو آزمون باشند، خود را فقط برای یک آزمون هماهنگ آماده نمایند. به عبارت دیگر با شرکت در یک آزمون، شانس خود را برای پذیرش در دو مدرسه امتحان کنند.

 

شرایط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400

 

از مهمترین شرایط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 معدل سالانه پایه هشتم دانش آموزان می باشد که می بایست بالای 19 باشد و همچنین دانش آموزان باید در حال تحصیل در پایه نهم باشند . داشتن تابعیت ایرانی دانش آموزان نیز از دیگر شرایط ثبت نام می باشد ولی دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان 99-1400 در پایه دهم ثبت نام و شرکت کنند . ظرفیت پذیرش دانش آموز مدارس سمپاد و نمونه دولتی به صورت دقیق اعلام نمی شود یعنی ظرفیت پذیرش این مدارس در هر شهرستان با در نظر گرفتن مناطق تحت پوشش ، بر اساس پیش پیشنهاد اداره کل آموزش پرورش استان و با تایید مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان تعیین می شود که در هنگام ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

 شرایط پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان 1400 – 99

دانلود سریع دفترچه ثبت نام آزمون مدارس سمپاد تیزهوشان 1400 – 99در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو ( همجنس یا غیرهمجنس ) و قبولی یکی از آن ها ، دیگری تنها درصورت کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده در یکی از انتخاب هایش می تواند مازاد بر ظرفیت ثبت نام کند . این قانون هم برای داوطلبان تیزهوشان ششم ابتدایی و نیز تیزهوشان نهم به دهم صدق می کند .

 

جهت اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استعداد درخشان با شماره های زیر تماس بگیرید :

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

 

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 99

 

دانلود سریع دفترچه ثبت نام آزمون مدارس سمپاد تیزهوشان 1400 – 99 :    داوطلبان 5 روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir ، می بایست اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 99 کنند . نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 99 احتمالا 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد . همچنین داوطلبانی که در مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 99 دچار اشکال شده اند می توانند کلیه روند ثبت نام آزمون تیزهوشان خود را از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ  به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ بسپارند .

مطالب مرتبط :

  • معرفی مدارس تیزهوشان
  • ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی
  • مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی
  • بهترین کتاب‌ها برای قبولی در تیزهوشان سمپاد 1400-99
  • ·         دفترچه تیزهوشان نهم به دهم
  • دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد
  • دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99
  • سوالات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان
  • زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99
  •  

 

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، شرایط پذیرش در مدارس تیزهوشان و تمامی اطلاعات مربوط به مداری تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی ای لازم را ارائه دهیم. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام ا از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.

منبع : دانلود دفترچه تیزهوشان 99- 1400



:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم 1400-99

نتایج مدارس نمونه دولتی مانند  سنوات گذشته از طریق سامانه اعلام میشود. داوطلبینی که در مدارس نمونه دولتی شرکت کردید توجه داشته باشید که 10 روز الی 2 هفته پس از ثبت نام نتایج مدارس نمونه دولتی اعلام میوشد که شما میتوانید با ورود به سامانه مشاهده نمایید. توجه داشته باشید سامانه اعلام نتایج مداری نمونه دولتی هر استان با هم متفاوت است که  باید در زمان مشخص شده به سامانه استان مربوطه مراجعه نمایید.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 99

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 99 به صورت هماهنگ کشوری و همزمان با آزمون تیزهوشان در 31 خرداد ماه برگزار خواهد شد . نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود . پذیرفته شدگان پس از مشاهده نتایج می بایست در زمان تعیین شده با مدارک لازم به مدرسه ای که در آن پذیرفته شده اند مراجعه کرده و به صورت حضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

 

داوطلبان عزیز جهت دریافت کارنامه قبولی مدارس نمونه دولتی خود و اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 98-99

با شماره 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت..پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نکات مهم در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 :

1) نتایج آزمون نمونه دولتی سال گذشته همزمان با نتایج تیزهوشان اعلام گردید .
2) بطور کلی نتایج آزمون نمونه دولتی بین سه تا چهار هفته بعد از برگزاری آزمون ، نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 در تمام کشور اعلام می شود.

مشاهده نتایج مدارس نمونه دولتی 1400 :   برای اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 بعد از مراجعه به سایت و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید صفحه شخصی خود را مشاهده کنید و بر روی قسمت اعلام نتایج کلیک کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید .

شرایط انصراف از تحصیل پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 

همانطور که گفته شد پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی قبول شده اند باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و عدم مراجعه حضوری به مدرسه ، به منظور انصراف از تحصیل وی در مدارس نمونه دولتی تلقی خواهد شد. ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی مشروط به انجام فعالیت های مثبت پرورشی و آموزشی دانش آموزان خواهد بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم ، زمان اعلام تنایج مدارس نمونه دولتی ، نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و تمامی اطلاعات مربوط به اعلام نتایج است که شما میتوانید بامطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود در مورد مدارس نمونه دولتی پاسخ دهید.

منبع : نتایج نمونه دولتی 99-1400

 

 



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر 98

نتایج دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. داوطلبینی که در دانشگاه علمی کاربردی شرکت نموده اند میتوانند از طریق سامانه اقدام به مشاهده نتایج خود نمایند. متقاضین عزیز توجه داشته باشید که نتایج دانشگاه علمی کاربردی حدود دو الی سه هفته پس از ثبت نام در سامانه قرار میگیرد ه شما در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی اقدام به مشاهده نمایید.

مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99-1400  ،  جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه، پنجمین گزینه یعنی گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99-1400  ،  سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 99” و یا بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره مهندسی و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 99 کلیک کنید. سپس با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد، نتیجه ثبت نام برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی – ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 زمان و سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای دوره مهر ماه ، اواخر مرداد ماه انجام شد و چند هفته پس از آن و در تاریخ 30 شهریور ماه ، کارنامه داوطلبان دوره کاردانی و روز 2 مهر ماه نتایج متقاضیان دوره کارشناسی ، منتشر شد . همچنین داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته های ورودی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی می باشند ، بایستی پس از ثبت نام در اوخر دی ماه ، نتیجه قبولی یا عدم خود را اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه مشاهده نمایند. با توجه به آنکه مسئول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، داوطلبان برای دریافت کارنامه خود بایستی به وبگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

 

مطالب مرتبط :

  • آیا مدارک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

  • شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
  • کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • مامایی بدون کنکور
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 – 99
  • اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 99
  • مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی و نحوه ورود به سامانه آشنا کنیم. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که فقط از طریق سامانه میتوانید اقدام به ثبت نام نمایید و نتایج را مشاهده کنید پس زمان  ثبت نام را از دست ندهید.

منبع : اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

 



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400 – 99

 

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان منتشر شد. داوطلبین عزیز یکی از راه هایی که موفقیت شما را در آزمون تیزهوشان 99-1400 رقم میزند دریافت نونه سوالات و مطالعه درست است که شما عزیزان میتوانید از طریق سامانه اقدام به دانلود نمونه سوالات  کنید. متقاضیان گرامی نمونه سوالات هر پایه تحصیلی باهم متفاوت است توجه داشته باشید که هنگام تهیه دچار اشتباه نشوید همچنین میتوانید با ورود به سامانه azmoon.medu.ir از تمامی اطلاعات مربوط به مدارس تیزهوشان مطلع شوید.

اهمیت مطالعه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 99

با توجه به بروز بالا بودن سطح علمی سوالات آزمون ورودی تیزهوشان و عدم آشنایی برخی دانش آموزان با این سوالات مطالعه و بررسی نمونه سوالات آزمون اهمیت بسیار بالایی در مسیر قبولی شما دارد و کمک بسیاری به کسب نتیجه مطلوب شما در این آزمون خواهد داشت.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان هفتم پیرو آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به منظور کاهش استرس و فشار عصبی که به دانش آموزان ششم وارد می شد از کتب درسی خارج شده و فقط روی بحث هوش دانش آموزان تمرکز دارد حالا اگر بخواهیم یک دانش آموز پایه ششم را برای اولین بار با این دسته از سوالات هوش رو به رو کنیم تراز لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان برای وی بسیار سخت خواهد شد.

در همین راستا پکیج نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با مطرح کردن چندین مدل از این سوالات ذهن شما را برای پاسخگویی به این سوالات آماده می کند ضمنا این مورد هم فراموش نکنیم که سوالات استعداد تحصلیلی فقط با تمرین تکرار برای دانش آموز قابل فهم خواهد بود.

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی پایه دهم را دارند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود معمولا اکثر دانش آموزانی که در این آزمون تراز لازم را کسب نمی کنند به علت عدم آشنایی با نحوه طرح سوالات است که در پایه نهم به دهم این موضوع بسیار ملموس تر است پس حتما قبل از آزمون نمونه سوالات را دقیقا مورد بحث و بررسی قراردهید.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 99-1400

دانلود نمونه سوالات آزمون امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان هم از طریق سامانه نام نویسی مدارس تیزهوشان امکان پذیر است و هم از طریق تماس با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل شایان ذکر است با تماس با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل علاوه بر دریافت نمونه سوالات آزمون می توانید از خدمات مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان – برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی و …. نیز استفاده نمایید.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 چه کمکی می‌تواند به دانش آموزان برای پذیرش نماید؟ به این نکته توجه داشته باشید که هرچقدر اطلاعات ما در رابطه با نحوه طرح سوالات و یا هر امری دانش بیشتری کسب نماییم، به راحتی می توانیم در آزمون و یا هر مورد دیگری موفقیت را ازان خود نما‌ییم. نمونه سوالات ششم به هفتم و نهم به دهم ، از جمله نمونه سوالاتی است که داوطلبان در تمامی پایه‌ها بدان نیازمند.

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 موجب می‌شود که داوطلبان در تمامی پایه‌های تحصیلی ، با مباحث مهم و تعداد سوالات طرح شده در هر مبحث آشنا شوند. برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان به مباحث مهم وابسته می‌باشد. با آگاهی از نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ، می‌توانید به راحتی برنامه‌ریزی نمایید.

با توجه به مفهومی بودن تست آزمون تیزهوشان ، نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 کمک می‌نماید تا به بهترین وجه با نحوه طرح این سوالات آشنا شوید و با توجه به همین سازمان، خود را برای آزمون آماده نمایید. این نمونه سوالات کاملاً منطبق با سوالات آزمون می‌باشند و به همین دلیل می‌تواند مرجع مناسبی برای شما جهت موفقیت محسوب شود.

 

نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

 

نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم برای تمامی دانش آموزانی که مایل به شرکت در این آزمون می‌باشند تهیه شده است. با توجه به اینکه ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه‌های مختلفی صورت می‌پذیرد، بنابراین لازم است که هر یک از داوطلبان با توجه به این امر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که نمونه سوالات در هر پایه به صورت جداگانه می‌باشد.

آنچه با عنوان نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم مطرح می گردد، شامل تمامی سوالات پرتکرار می شود. بنابراین هر یک از این سوال ها با توجه به کتب درسی و منابع آزمون تیزهوشان 1400-99 همان مقطع طرح می‌گردد. داشتن نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 مانند این است که معلم تمامی سوالات را در اختیار شما قرار داده است. با توجه به پرتکرار بودن برخی از مباحث و مهم و با اهمیت بودن آنان ، پذیرش شما را قطعی می نماید.

برای کسب اطلاع در رابطه با نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم و همچنین دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 ، می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما با با شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای آن دسته از دانش آموزانی که در مقطع ششم ابتدایی مشغول به تحصیل می باشند و مایل به ورود به مدارس تیزهوشان مقطع متوسطه اول هستند مناسب می باشد. خوشبختانه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 در تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد و هر یک از دانش آموزان بسته به نیاز خود، می توانند از این نمونه سوالات بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 کاملا منطبق با تغییرات درسی می باشند. برخی از سوالاتی که داوطلبان را ممکن است در زمان آزمون گیج نماید و یا اینکه موجب شود دانش آموزان عزیز فرصت کافی برای حل مسائل و یا پاسخگویی به سوالات نداشته باشند، در نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم قابل مشاهده و استنباط خواهد بود.

یکی از مزایای بزرگ داشتن نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 را می توان در رابطه افزایش سرعت داوطلبان به هنگام آزمون دانست. هر یک از دانش آموزان برای مطالعه، برنامه ریزی مخصوص به خود را خواهند داشت و هر چقدر هم شما در مطالعه دروس مختلف تلاش نمایید ، باز هم برای موفقیت کافی نخواهد بود و نیازمند آگاهی از فنون مطالعه و برنامه ریزی درست موجب موفقیت شمامیگردد

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400

دارا بودن نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، به اندازه سایر مقاطع مهم می باشد. اما با توجه به افزایش سن دانش آموزان در این مقطع و همچنین نزدیک شدن به کنکور برای داوطلبان ، هر یک از آنان مایلند تا به آرزوی خود برای پذیرش در کنکور جامعه عمل بپوشانند و از همین طریق به دانشگاه های مطرح کشور راه یابند.

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل نمونه سوالات مدارس تیزهوشان است قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم و پاسخگوی سوالات  شما عزیزان باشیم.

منبع : نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

 

 



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99

ثبت نام مدارس تیزهوشان همانند سنوات گذته از نیمه دوم فروردین ماه آغاز میشود لذا داوطلبانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند میتوانند از الان اقدام به پیش ثبت نام کنند. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید ک ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سامانه انجام یگیرد و شما میتوانید از طریق سامانه در زمان مشخص شده اقدام به تکمیل فرم اطلاعاتی کنید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400
مطابق اطلاعیه مرکز ملی استعداد های درخشان روال ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی در سال تحصیلی 1400 - 99 تغییر و پذیرش در مدارس تیزهوشان پایه هفتم صرفا از طریق آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان صورت می گیرد . پیش بینی می شود ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه هفتم 1400-99 نیز به همین صورت انجام شود . بنابراین متقاضیان تحصیل در پایه هفتم این مدارس باید در بازه زمانی مشخص که احتمالا نیمه اول اردیبهشت ماه خواهد بود جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند .

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 99

نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان 1400 – 99  :    شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می شود .

از جمله شرایط عمومی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99 – 99 میتوان به داشتن تابعیت ایرانی اشاره کرد ، لیکن اتباع غیر ایرانی نیز میتوانند با شرایط خاص ، ثبت نام و در آزمون شرکت کنند . شرایط اختصاصی ثبت نام در پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم متفاوت است .

  نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان 1400 – 99  :     شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 99 کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی است البته داوطلبانی که فقط در یک درس از مجموع دروس پنجم و ششم ابتدایی نمره خوب دارند هم می توانند در این سنجش شرکت کنند . شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 99 شامل اشتغال به تحصیل در پایه نهم و دارا بودن معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم 1400 – 99 می باشد . 

جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 – دریافت رمز عبور همگام جهت ثبت نام و استعلام نتایج مدارس تیزهوشان و اطلاع از بهترین منابع آزمون تیزهوشان با برترین دبیران و مشاوران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور 9092305587 تماس از تهران پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب

 

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99

نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان 1400 – 99:    نحوه ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان و مدارس تیزهوشان انجام می پذیرد .داوطلبان می توانند بعد از این که اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نمودند و ثبت کردند می بایست هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت نمایند .پرداخت هزینه و ثبت نام اولیه به صورت کاملا اینترنتی می باشد.

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل ثبت نام آزمون تیزهوشان ، نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان و تمامی اطلاعات مربوط به مدارس تیزهوشان است که شما میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سایت ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت .

منبع : ثبت نام تیزهوشان 99- 1400

 

 



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400

سالهای گذشته ثبت نام مدارس نمونه دولتی همانند تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام میگرفت اما امسال طبق آخرین اطلاعیه گفته میشود که ثبت نام به صورت اینترنتی نخواهد بود . همچنین امکان برگزاری آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم نیز بسیار کم است بنابر این هیچگونه اقدامی جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی به  صورت الکترونیکی صورت نخواهد گرفت .

حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 - 99

در سال تحصیلی 99-1400 نحوه برگزاری آزمون نمونه دولتی دچار تغییرات گسترده ای شد و وزارت آموزش و پرورش طبق اطلاعیه ای اعلام کرد که زین پس آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده و دیگر هیچ آزمونی برای ورود به مدارس نمونه دولتی پایه هفتم برگزار نخواهد شد و نحوه مدیریت مدارس نمونه‌ دولتی دوره اول متوسطه به هیئت امنایی تغییر یافته و کلیه مدارس نمونه دولتی متوسطه اول ، خودشان اقدام به جذب دانش آموز ( بدون برگزاری آزمون ورودی ) کردند . در نتیجه در سال تحصیلی 1400 - 99 هم مانند سال گذشته انتظار داریم آزمون ورودی برای مدارس نمونه دولتی پایه هفتم برگزار نشود .

 

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400 و استفاده از سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 


زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400

یکی از نگرانی های داوطلبان  ، به خصوص دانش آموزانی که از قبل خود را برای رقابت مهم آماده کردند  ، زمان و مهلت ثبت نام است ! سال های اخیر ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم از 19 تا 26 فروردین ماه انجام شد و داوطلبان در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمودند. دانش آموزانی که به هر دلیل از طریق ثبت نام جا ماندند میتوانند هنگام تمدید ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایند. آزمون پایه ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی از سال 97 حذف و بعضی از این مدارس به مدارس هیئت امنایی تبدیل شدند که متقاضیان جهت ثبت نام باید به مدارس نطقه ی خود رفته و اقدام به ثبت نام نمایند.

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل تمامی اطلاعات مربوط به ثت نام مدارس نمونه دولتی است قصد داریم تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم تا بتوانید پاسخگوی سوالات ذهن خود باشیدو داوطلبین عزیز با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی متقاضیان زیادی دارد در زمان مشخص شده سریعتر اقدام به  ثبت نام نمیایید.

منبع : ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99-1400 azmoon.org

داوطلبینی که در دانشگاه آزاد بدون کنکور شرکت کرده اند میتوانند از طریق سامانه اقدام به مشاهده نتایج نمایند . به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز میرسانیم که جهت مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه azmoon.org  اقدام نمایند.  

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود و داوطلبانی که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارند و دارای شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 بوده اند، در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در اواخر دی ماه تا اواسط بهمن ماه شرکت کرده اند.  زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد حدودا دو هفته بعد از انجام انتخاب رشته بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می گیرد. داوطلبان برای مشاهده نتایج انتخاب رشته خود می بایست به سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه و کارنامه نهایی خود را دریافت کنند. داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه پذیرش شده برای ثبت نام مراجعه نمایید. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 99  برای پذیرفته شدگان توسط واحد های دانشگاه آزاد از طریق پیامک یا تماس اعلام خواهد شد هم چنین در بعضی از واحد ها زمان ثبت نام در سایت دانشگاه مربوطه اعلام می شود.

 

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99-1400

رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در دو دسته رشته های پزشکی – غیرپزشکی خلاصه میشود  که خود رشته های پزشکی نیز دارای دسته رشته های پیراپزشکی هستند که در میان رشته های دانشگاه آزاد تعدادی از آن ها بدون کنکور و با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هستند و مابقی بر اساس کنکور سراسری لازم به ذکر است کلیه داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند می توانند جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به درگاه اعلام نتایج سایت آزمون مراجعه نمایند.

کلیه رشته‌های مهندسی مانند : مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی – کلیه رشته‌های زبان‌های خارجی مانند : زبان انگلیسی، زبان فرانسه، زبان آلمانی و زبان ایتالیایی – کلیه رشته‌های هنری مانند : سینما، عکاسی، کارگردانی و موسیقی – کلیه رشته‌های علوم انسانی مانند : حقوق، روانشناسی، مدیریت و حسابداری و نیز کلیه رشته‌های علوم تجربی مانند : زیست شناسی، شیمی، مهندسی کشاورزی و شیلات … کلیه این رشته‌ها در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قابل انتخاب برای هر داوطلب است و داوطلبانی که منتظر مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97-98 می باشند می توانند جهت اطلاع از نتایج از سایت آزمون اقدام نمایند.

اما کلیه رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد که می‌بایست برای انتخابشان در آزمون سراسری دانشگاه آزاد شرکت نمود، هیچ جایی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ندارند. رشته های پزشکی همچون : دکتری پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و رشته های پیراپزشکی مانند : پرستاری، مامایی، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، علوم تغذیه، علوم آزمایشگاهی و بهداشت.

جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن99-1400 با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرید.

شماره تماس : 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 ( تماس از استان تهران) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن99-1400

اساس عکس بالا نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بر اساس:

  1. شناسه
  2. گذرواژه

می باشد که زمان ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه ازاد داوطلب کارت اعتباری ثبت نام خریداری کرده است.

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل اعلانم نتایج دانشگاه آزاد ، نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد است قصد داریم تا راهنمایی لازم را ارائه دهیم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت.

منبع : نتایج دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همانند سنوات گذشته در مهر و بهمن همزمان با پذیرش دانشجو منتشر میشود .لذا  داوطلبانی که قصد مشاهده لیست در دو مقطع کاردانی و کارشناسی رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، آگاهی از شرایط ثبت نام علمی کاربردی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی نمایند.


شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99

داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی باید مدرك كاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی و یا مدرك كاردانی پیوسته آموزشكده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش داشته باشند .
تغییر رشته در دانشگاه علمی کاربردی منعی ندارد . بنابراین کلیه داوطلبان می توانند بدون توجه به رشته کاردانی ، در هر کدام از رشته های دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند .
در ضمن آن دسته از داوطلبانی كه بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرك كاردانی خود در یك یا چند زیرگروه آموزشی ثبت نام و شركت می نمایند در صورت موفقیت در پذیرش، لازم است كلیه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند .
دانشجویان مقطع كاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام ، دانش آموخته شده باشند و مدارك دانش آموختگی خود را به مركز آموزش مربوط ارایه نمایند.

 

برای دانلود و دریافت دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 1400-99 – دفترچه علمی کاربردی مهر و بهمن 99 و اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم با شماره زیر تماس بگیرید تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

 

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

با توجه به آنکه مسئول همه ی امور مربوط به زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، بنابراین داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. آغاز زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی برای ورودی مهرماه ، از 27 مرداد می باشد و داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته را دارند نیز می توانند از روز 2 شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که چند روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود. همچنین داوطلبانی که می خواهند در نیمسال دوم تحصیلی وارد رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شوند ، بایستی در بهمن ماه با مراجعه به سایت سنجش یا واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی تقریبا سه هفته پس از ثبت نام آن می باشد. پس از اعلام نتایج در صورتی که داوطلبان در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده باشند ، می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام حضوری اقدام کنند. اما داوطلبانی که در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشده اند ، می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی شانسشان را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند.

 

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی حاوی اطلاعاتی مهم و ضروری میباشد . داوطلبان با دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور از روش پذیرش دانشجو و همچنین نحوه ی ثبت نام در این دانشگاه مطلع میشوند . همچنین جداولی که در این دفترچه ارائه شده است شامل اطلاعاتی درباره ی رشته ها ، نام و نشانی هر واحد دانشگاهی و … میباشد ، که داوطلبان با توجه به علاقه و فاصله ی هر دانشگاه از محل سکونت و … میتوانند اقدام به انتخاب رشته کنند . در زمان پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر سهمیه ای که برای رزمندگان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در نظر گرفته میشود سهمیه ای تحت عنوان سهمیه ورزشکاران نیز مطرح است . در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور اطلاعات مربوط به چگونگی پذیرش ورزشکاران بیان شده است .

درواقع دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ترغیب ورزشکاران به کسب مهارت های فنی و کاربردی و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از بین ورزشکاران دانشجو میپذیرد . این دانشگاه برای ورزشکارانی که در رشته های ورزشی تحصیل کنند کاملا رایگان میباشد . همچنین آن دسته از ورزشکارانی که در رشته های غیر ورزشی تحصیل کنند از ۳۰ درصد تخفیف در شهریه برخوردار خواهند بود .

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل زمان دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی  ، دفترچه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی و تمامی اطلاعات مربوط به دانشگاه علمی کاربردی است که شما متوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاس دهید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید  که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را  از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : دفترچه علمی کاربردی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همانند سنوات گذشته در مهر و بهمن همزمان با پذیرش دانشجو منتشر میشود .لذا  داوطلبانی که قصد مشاهده لیست در دو مقطع کاردانی و کارشناسی رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، آگاهی از شرایط ثبت نام علمی کاربردی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی نمایند.


شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99

داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی باید مدرك كاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی و یا مدرك كاردانی پیوسته آموزشكده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش داشته باشند .
تغییر رشته در دانشگاه علمی کاربردی منعی ندارد . بنابراین کلیه داوطلبان می توانند بدون توجه به رشته کاردانی ، در هر کدام از رشته های دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند .
در ضمن آن دسته از داوطلبانی كه بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرك كاردانی خود در یك یا چند زیرگروه آموزشی ثبت نام و شركت می نمایند در صورت موفقیت در پذیرش، لازم است كلیه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند .
دانشجویان مقطع كاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام ، دانش آموخته شده باشند و مدارك دانش آموختگی خود را به مركز آموزش مربوط ارایه نمایند.

 

برای دانلود و دریافت دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 1400-99 – دفترچه علمی کاربردی مهر و بهمن 99 و اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم با شماره زیر تماس بگیرید تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

 

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

با توجه به آنکه مسئول همه ی امور مربوط به زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، بنابراین داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. آغاز زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی برای ورودی مهرماه ، از 27 مرداد می باشد و داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته را دارند نیز می توانند از روز 2 شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که چند روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود. همچنین داوطلبانی که می خواهند در نیمسال دوم تحصیلی وارد رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شوند ، بایستی در بهمن ماه با مراجعه به سایت سنجش یا واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی تقریبا سه هفته پس از ثبت نام آن می باشد. پس از اعلام نتایج در صورتی که داوطلبان در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده باشند ، می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام حضوری اقدام کنند. اما داوطلبانی که در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشده اند ، می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی شانسشان را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند.

 

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی حاوی اطلاعاتی مهم و ضروری میباشد . داوطلبان با دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور از روش پذیرش دانشجو و همچنین نحوه ی ثبت نام در این دانشگاه مطلع میشوند . همچنین جداولی که در این دفترچه ارائه شده است شامل اطلاعاتی درباره ی رشته ها ، نام و نشانی هر واحد دانشگاهی و … میباشد ، که داوطلبان با توجه به علاقه و فاصله ی هر دانشگاه از محل سکونت و … میتوانند اقدام به انتخاب رشته کنند . در زمان پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر سهمیه ای که برای رزمندگان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در نظر گرفته میشود سهمیه ای تحت عنوان سهمیه ورزشکاران نیز مطرح است . در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور اطلاعات مربوط به چگونگی پذیرش ورزشکاران بیان شده است .

درواقع دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ترغیب ورزشکاران به کسب مهارت های فنی و کاربردی و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از بین ورزشکاران دانشجو میپذیرد . این دانشگاه برای ورزشکارانی که در رشته های ورزشی تحصیل کنند کاملا رایگان میباشد . همچنین آن دسته از ورزشکارانی که در رشته های غیر ورزشی تحصیل کنند از ۳۰ درصد تخفیف در شهریه برخوردار خواهند بود .

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل زمان دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی  ، دفترچه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی و تمامی اطلاعات مربوط به دانشگاه علمی کاربردی است که شما متوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاس دهید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید  که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را  از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : دفترچه علمی کاربردی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد بدون کنکور را داند نگران هزینه های دانشگاه های نیز هستند که دراین مقاله راهنمایی های لازم را رائه میدهیم.توجه داشته باشید که هزینه هر رشته با هم متفاوت است. به صورت کلی شهریه دانشگاه ازاد به دو صورت ثابت و متغیر انجام میگیرد که شهریه های ثابت تغییری نمیکند ولی شهریه های متغیر بسته به تعداد انتخاب واحد ها متفاوت است.

شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد 1400 – 99

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد دارا بودن مدرک دیپلم 3 ساله نظام جدید یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دارابودن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم یکی از رشته های نظری می باشد. ثبت نام رشته های بدون آزمون مقطع کاردانی دانشگاه آزاد در 2 نوبت مهر و بهمن ماه صورت می پذیرد و پذیرفته شدگان باید در زمان ثبت نام حضوری همه و یا بخشی از شهریه خود را بپردازند. شهریه مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد برای 20 واحد تحصیلی که دانشجو می تواند در هرترم اخذ نماید ، به صورت جدول زیر می باشد:

نام رشته 

شهریه ثابت برای هر نیمسال تحصیلی (تومان)

شهریه متغیر برای 20 واحد درسی (تومان)

شهریه کل (تومان)

رشته های علوم انسانی

310/000

الی

440/000

540/000

الی

570/000

850/000

الی

1/010/000

رشته های فنی مهندسی

495/000

الی

520/000

550/000

الی

580/000

1/045/000

الی

1/100/000

رشته های علوم پزشکی  (بهداشت عمومی و …)

810/000

الی

885/000

1/665/000

الی

1/850/000

2/475/000

الی

2/735/000

هزینه خدمات آموزشی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد برای کل دوره تحصیلی حدود 120/000 تومان می باشد.


شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99-1400

در ادامه شهریه مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 99-1400 آورده شده است . برای تخمین شهریه سال تحصیلی 1400 - 99 کافی است به مبالغ زیر 15 درصد اضافه کنید .

 

شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد  97 - 98

 رشته تحصیلی

 تعداد واحد

شهریه ثابت (ریال)

 شهریه متغیر(۱۸ واحد نظری) ریال

شهریه ثابت و متغیر (ریال)

فنی و مهندسی

۱۸ واحد نظری

 11.928.950

7.478.680

19.407.630

علوم انسانی

۱۸ واحد نظری

5.192.825

7.478.680

12.671.505

تربیت بدنی

۱۸ واحد نظری

12.398.265

7.478.680

19.876.945

 

شهریه دانشگاه آزاد 99-1400 مقطع کارشناسی پیوسته

مبالغی که به‌عنوان شهریه دانشگاه آزاد 99-1400 در جدول شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد آورده شده است، در سال جاری با افزایش مانند سایر مقاطع روبه رو است. برای اطلاع دقیق از میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد ، فقط کافی است با مشاورین سایت مشاور گروپ تماس حاصل نمایید تا شما را در جریان کامل و دقیق میزان شهریه قرار دهند.

برای تخمین شهریه سال تحصیلی 99-1400 کافی است به مبالغ زیر 12.5 درصد اضافه کنید .

شهریه کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99-1400

 رشته تحصیلی

 تعداد واحد

شهریه ثابت (ریال)

 شهریه متغیر(۱۸ واحد نظری) ریال

شهریه ثابت و متغیر (ریال)

تربیت بدنی و علوم ورزشی و گرایش های آن

۱۸ واحد نظری

8.654.800

5.715.600

14.370.400

کارشناسی پیوسته رشته های فیزیک زیست شناسی و گرایش های آن-مدیریت جهانگردی-مهندسی هسته ای

۱۸ واحد نظری

6.002.700

5.715.600

11.718.300

کارشناسی پیوسته کلیه گرایش های معماری-شیمی-مهندسی پزشکی-شهرسازی-فناوری اطلاعات

۱۸ واحد نظری

8.391.900

5.715.600

14.107.500

کارشناسی پیوسته فرش-مرمت بناهای تاریخی-طراحی پارچه و لباس و ……

۱۸ واحد نظری

8.566.800

5.715.600

14.282.400

رشته های کارشناسی پیوسته علوم انسانی-الهیات و معارف اسلامی(فقه و مبانی حقوق-فلسفه و حکمت اسلامی)-جغرافیا و کلیه گرایش های آن(ژئومورفولوژی گردشگری و منطقه ای- طبیعی- انسانی) زبان و ادبیات فارسی-حقوق-تاریخ-زبان انگلیسی-مدیریت صنعتی ( سال 1396 )

۱۸ واحد نظری

4.050.200

5.715.600

9.765.800

فنی و مهندسی(کامپیوتر -برق- مکانیک-صنایع-عمران-مواد -هوافضا-منابع طبیعی-رباتیک-خط و سازه های ریلی-اپتیک و لیزر ( سال 1396 )

۱۸ واحد نظری

7.140.100

5.715.600

12.855.700

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل شهریه های دانشگاه بدون کنکور ، شهریه در مقطع کاردانی ، شهریه های بدون کنکور در مقطع کارشناسی و تمامی اطلاعات مربوط به شهریه های بدون کنکور میباشد که شما میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : شهریه رشته های بدون کنکور ازاد



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()